تبلیغات
انجام پایان نامه های گردشگری

 انجام پایان نامه های گردشگری

» گردشگری الکترونیک و تاثیر رسانه ها ( سه شنبه 23 خرداد 1396 )
» انجام پایان نامه های گردشگری با بهترین کیفیت توسط گروه TourismProject ( دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 )
» گردشگری و غذا ( چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 )
» انجام پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی توریسم و جغرافیا ( سه شنبه 29 فروردین 1396 )
» جزوات آموزشی و منابع دکتری گردشگری ( شنبه 9 بهمن 1395 )
» تسهیلات و امکانات توریسم ( سه شنبه 7 دی 1395 )
» تعاریف انگاره‌ی مقصد ( شنبه 20 آذر 1395 )
» طرح توجیهی اماکن گردشگری ( یکشنبه 30 آبان 1395 )
» اقتصاد سبز در گردشگری ( پنجشنبه 13 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه های گردشگری و جغرافیا با بهترین قیمت ها ( سه شنبه 11 آبان 1395 )
» دریای خزر و توریسم دریایی ( یکشنبه 9 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه های ترم ۹۵۱ ( سه شنبه 4 آبان 1395 )
» روایی و پایایی پرسشنامه ( شنبه 1 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه گردشگری ( دوشنبه 26 مهر 1395 )
» موضوعات پایان نامه های گردشگری ( چهارشنبه 10 شهریور 1395 )
» برندسازی و ارزش ویژه برند ( پنجشنبه 13 خرداد 1395 )
» مراحل انجام پایان نامه ها در Tourism Project ( شنبه 11 اردیبهشت 1395 )
» تعریف گردشگری سلامت و توریسم درمانی ( دوشنبه 6 اردیبهشت 1395 )
» اگروتوریسم رهیافتی جهت توسعه‌ی اقتصاد ( یکشنبه 22 فروردین 1395 )
» تکنیک و نرم افزار تاپسیس ( یکشنبه 2 اسفند 1394 )
تبلیغات

گردشگری الکترونیک و تاثیر رسانه ها

رسانه های اجتماعی می توانند نقش تعیین کنندهای در توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی بازی کنند البته نباید از نظر دور داشت که رسانه ها برای توسعه بازاریابی گردشگری الکترونیکی وسیله مناسب و لازمی هستند اما کافی نیستند چرا که برای توسعه این صنعت موارد دیگری چون فرهنگ سازی و همکاری دستگاههای ذی ربط مد نظر قرار می گیرد.

در عصر حاضر، اینترنت ابزاری رقابتی در دنیای کسب­ و کار است و  دست یابی به اهداف سازمان­های گردشگری از جمله تبلیغات را تسهیل کرده است.ابزارهای اینترنتی امکان کسب اطلاعات از محصول، مقایسه محصولات و قیمت­ها و انجام خرید را ممکن ساخته ­اند.در این میان، کسب و کارهای گردشگری در بخش اقامت و سفر به یکی از مهم­ترین کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده است و رسانه­های اجتماعی الکترونیک جدید به گردشگران این امکان را داده­اند تا اجزای برنامه سفرشان را جداگانه رزرو کنند، قیمت­ها را با هم مقایسه کنند و پس از سفر، تجربه سفرشان را به دیگران منتقل کنند و نیز محصول و خدمت دریافت شده­شان را از نظر کیفی رتبه­بندی کنند. بر اساس یافته­های تحقیق، امروزه بسیاری از تبلیغات و ارتباطات معمول به سمت تبلیغات آنلاین هدایت شده که بیشترین نرخ رشد را در مقایسه با دیگر رسانه­ها در طول تاریخ داشته است. جست­وجو برای اطلاعات فراغت، مسافرت، اقامت و خرید  بسته­های سفر به یکی از مهمترین فعالیت­های کاربران­ اینترنتتبدیل شده­ است. پتانسیل رشد تبلیغات آنلاین در آینده بسیار بالا است. با این وجود مشکلات بالقوه­ای از جمله اطلاعات فیلتر نشده و آزاد، افزایش سریع محتواهای ایجاد شده توسط کاربرو ارائه اطلاعات نادرست، احتمال شکست سرمایه­گذاری در تبلیغات آنلاین را افزایش داده و به چالش پیش روی آینده صنعت گردشگری و هتلداری تبدیل شده است.

گردشگری دارای تنوع زیادی است و گردشگری الکترونیکی یکی از مهمترین اشکال آن به حساب می­آید.گردشگری الکترونیک یا همان electronic tourism(ET)به گردشگری اطلاق می گردد که در فضای مجازی انجام می شودالبته نه تنها گشت و گذار مجازی از جاذبه ها و اماکن دنیا ،بلکه خدماتی که در رابطه با آن نیز ارائه می گردد را نیز شامل می شود به عنوان مثال خدمات اینترنتی مانند:انتقال پول،اخذ ویزا ،رزرواسیون و غیره.امروزه صنعت گردشگری بدون استفاده از خدمات الکترونیکی و فضای مجازی نمی تواند آنطور که باید به سرعت به پیشرفت خود ادامه دهد به خصوص در کشورهایی که این صنعت نو پا بوده و در تلاش است که خود را به کشور های پیشرو در این صنعت بشناساند.ایران با وجود اینکه از نظر جاذبه ها و اماکن و تنوع در جهان دارای رتبه های نخستین می باشد ولی متاسفانه آنطور که باید از پتانسیل این صنعت بهره نبرده ولی خوشبختانه با کمک مسئولین مرتبط و سیاست های دولت در سال های اخیر عزم خود را برای رسیدن به برترین ها جزم کرده است.

همه کارشناسان ارشد و تحلیلگران  این صنعت می دانند که برای توسعه گردشگری، رسانهها نقش بسزایی را ایفا میکنند و این رسانه‏ها هستند که با تبلیغات و اطلاعرسانی خود میتوانند موجبات رونق این صنعت و پیامدهای مثبت آن را رقم بزنند. با توجه به این که گردشگری الکترونیکی در ایران دارای مشکلات بسیاری چون مشکلات تبلیغات و بازاریابی است جایگاه رسانه های اجتماعی می تواند تعیین کننده توسعه و یا عدم توسعه این صنعت در ایران  باشد.

ارزش گردشگری الکترونیک هنگامی آشکار شد که رویکردهای مبتنی بر single window به سایتهای فعال در زمینه ET اضافه شد. مطابق رویکرد single window یک گردشگر هنگامی که به یک سایت ET وارد می‌شود تنها از طریق همان سایت و با برخورد برخورد با یک استاندارد خاص مورد استفاده در سایت کار کرده اما کلیه سرویسهای مورد نیاز خود را دریافت می‌کند. به این معنا که گردشگر نیازی ندارد که هر یک از سرویسهای مورد نظر خود را از طریق یک سایت مجزا و با واسط کاربری (User Interface) جدید مرتفع کند، بلکه کلیه سرویسهای مورد نیاز را از طریق یک سایت مشترک و با واسط کاربری یکسان دریافت کرده و اطلاعات مورد نیاز خود را ساده‌تر بدست می‌آورد. به واسطه این فن‌آوری گردشگر با مراجعه به یک سایت معتبر ET کلیه سرویسهای مورد نیاز برای سفر خویش را دریافت کرده و با کیفیت، سرعت و قیمت مناسب به خواسته‌های خود دست می‌یابد.





برچسب ها : گردشگری الکترونیک , پایان نامه گردشگری , پایان نامه توریسم , جهانگردی , انجام پایان نامه , خرید پایان نامه , گردشگری مجازی ,

ادامه مطلب ... نظرات :


صفحات جانبی
نویسندگان
کلمات کلیدی
آب جغرافیا آب و توریسم پایان نامه توریسم جغرافیا و گردشگری انجام پایان نامه پایان نامه جغرافیا مقاله گردشگری مدیریت جهانگردی جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد گردشگری نوین جغرافیا و برنامه ریزی توریسم برنامه ریزی جهانگردی جهانگردی مفاهیم گردشگری تکنیک تاپسیس پایان نامه ارشد جغرافیا توریسم پروژه و پایان نامه جهانگردی و توریسم و گردشگری پروپوزال پایان نامه گردشگری topsis برنامه ریزی توریسم پرپوزال مدیریت گردشگری گردشگری رویدادها پروپزال ÷ایان نامه مهمان نوازی و توریسم اقتصاد سبز پروژه دانشجویی بازاریابی گردشگری اقتصاد گردشگری خرید پروژه های دانشگاهی گردشگری تاپسیس پایان نامه جهانگردی گردشگری توریسم فروش پایان نامه برنامه ریزی توریسم برنامه ریزی گردشگری گردشگری و اقتصاد پروژه تاپسیس پروژه گردشگری پایان نامه مدیریت جهانگردی نرم افزار تاپسیس اکوتوریسم پایان نامه پایان نامه توریسم و گردشگری و جهانگردی توسعه گردشگری پایان نامه ارشد پایان نامه ارشد توریسم

آمار بازدید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :

    بروزرسانی :

درباره ما

انجام پروژه های دانشجویی در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد رشته های مدیریت جهانگردی،جغرافیا و برنامه ریزی توریسم،برنامه ریزی توریسم -گردشگری منطقه ای،جغرافیا و برنامه ریزی روستایی،جغرافیا و برنامه ریزی شهری،جغرافیا و اقلیم،جغرافیای سیاسی،جغرافیا و ....
با قیمت توافقی و در اسرع وقت

تماس با ما:
09376340204
E-MAIL : TOURISM.PROJECT@YAHOO.COM

    ایجاد کننده وبلاگ : ص الف


تبلیغات
  • طراحی قالب توسط پارس تولز
  • ParsTools.Com
.CopyRight © 2010 - 2011 tourismproject Group , All Rights Reserved ©