تبلیغات
انجام پایان نامه های گردشگری

 انجام پایان نامه های گردشگری

» گردشگری الکترونیک و تاثیر رسانه ها ( سه شنبه 23 خرداد 1396 )
» انجام پایان نامه های گردشگری با بهترین کیفیت توسط گروه TourismProject ( دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 )
» گردشگری و غذا ( چهارشنبه 6 اردیبهشت 1396 )
» انجام پایان نامه ها و پروژه های دانشجویی توریسم و جغرافیا ( سه شنبه 29 فروردین 1396 )
» جزوات آموزشی و منابع دکتری گردشگری ( شنبه 9 بهمن 1395 )
» تسهیلات و امکانات توریسم ( سه شنبه 7 دی 1395 )
» تعاریف انگاره‌ی مقصد ( شنبه 20 آذر 1395 )
» طرح توجیهی اماکن گردشگری ( یکشنبه 30 آبان 1395 )
» اقتصاد سبز در گردشگری ( پنجشنبه 13 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه های گردشگری و جغرافیا با بهترین قیمت ها ( سه شنبه 11 آبان 1395 )
» دریای خزر و توریسم دریایی ( یکشنبه 9 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه های ترم ۹۵۱ ( سه شنبه 4 آبان 1395 )
» روایی و پایایی پرسشنامه ( شنبه 1 آبان 1395 )
» انجام پایان نامه گردشگری ( دوشنبه 26 مهر 1395 )
» موضوعات پایان نامه های گردشگری ( چهارشنبه 10 شهریور 1395 )
» برندسازی و ارزش ویژه برند ( پنجشنبه 13 خرداد 1395 )
» مراحل انجام پایان نامه ها در Tourism Project ( جمعه 10 اردیبهشت 1395 )
» تعریف گردشگری سلامت و توریسم درمانی ( یکشنبه 5 اردیبهشت 1395 )
» اگروتوریسم رهیافتی جهت توسعه‌ی اقتصاد ( یکشنبه 22 فروردین 1395 )
» تکنیک و نرم افزار تاپسیس ( یکشنبه 2 اسفند 1394 )
تبلیغات

تعاریف انگاره‌ی مقصد

محقق

تعریف انگاره

هانت (1975)

ادراکات بازدیدکنندگان بالقوه از یک منطقه

کرامپتون (1977)

تجلی سازماندهی‌شده یک مقصد در یک سیستم شناختی

کرامپتون (1979)

مجموعه‌ای از عقاید،ایده‌ها و تصوراتی که یک فرد نسبت به یک مقصد دارد

گردشگری کانادا (1986-1989)

ادراک دیگران از یک کشور

هانت و گارتنر (1987)

احساساتی که یک فرد نسبت به مکانی دارد که در آن زندگی نمی‌کند.

ریچاردسون و کرامپتون (1988)

ادراکات مردم از جزئیات سفر

گارتنر (1989)

ترکیبی پیچیده از محصولات و مشخصه‌های مرتبط با آن

کالانتون و همکارانش (1989)

ادراکات گردشگران بالقوه از مقصد

ریلی (1990)

تصورات کلی افراد

دادگستر و ایزاتالو (1992)

برداشت و یا نگرش کلی افراد از مقصدی خاص

تاپاچی و واریسزاک (2000)

ادراکات و برداشت‌های گردشگران از یک مقصد خاص که این ادراکات و برداشت‌ها براساس منافع مورد انتظار گردشگر از مقصد است.

تاسکی،گارتنر و کاووسگیل (2007)

انگاره‌ی مقصد نظامی کنشی و تعاملی است از افکارها،نظرها و احساسات... گردشگران





برچسب ها : توریسم , گردشگری , جهانگردی , برنامه ریزی توریسم , جغرافیا و گردشگری , مدیریت جهانگردی , پایان نامه ,

ادامه مطلب ... نظرات :


صفحات جانبی
نویسندگان
کلمات کلیدی
پروژه گردشگری پایان نامه ارشد توریسم ÷ایان نامه پایان نامه توریسم و گردشگری و جهانگردی تکنیک تاپسیس جغرافیا و گردشگری برنامه ریزی گردشگری گردشگری رویدادها مدیریت گردشگری انجام پایان نامه پروپوزال اقتصاد گردشگری آب گردشگری و اقتصاد پروژه تاپسیس گردشگری نوین توریسم پایان نامه ارشد topsis مدیریت جهانگردی جایگاه صنعت گردشگری در اقتصاد آب و توریسم فروش پایان نامه برنامه ریزی توریسم پایان نامه جهانگردی برنامه ریزی جهانگردی پروژه و پایان نامه جهانگردی و توریسم و گردشگری پایان نامه مدیریت جهانگردی پروژه دانشجویی اکوتوریسم پایان نامه جغرافیا پایان نامه ارشد جغرافیا توریسم مقاله گردشگری اقتصاد سبز پروپزال نرم افزار تاپسیس برنامه ریزی توریسم پایان نامه گردشگری توسعه گردشگری تاپسیس پایان نامه توریسم پایان نامه جهانگردی مهمان نوازی و توریسم جغرافیا گردشگری جغرافیا و برنامه ریزی توریسم خرید پروژه های دانشگاهی گردشگری مفاهیم گردشگری بازاریابی گردشگری پرپوزال

آمار بازدید

کل بازدید ها :
بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید این ماه :
بازدید ماه قبل :
تعداد نویسندگان :
تعداد کل مطالب :

    بروزرسانی :

درباره ما

انجام پروژه های دانشجویی در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد رشته های مدیریت جهانگردی،جغرافیا و برنامه ریزی توریسم،برنامه ریزی توریسم -گردشگری منطقه ای،جغرافیا و برنامه ریزی روستایی،جغرافیا و برنامه ریزی شهری،جغرافیا و اقلیم،جغرافیای سیاسی،جغرافیا و ....
با قیمت توافقی و در اسرع وقت

تماس با ما:
09376340204
E-MAIL : TOURISM.PROJECT@YAHOO.COM

    ایجاد کننده وبلاگ : ص الف


تبلیغات
  • طراحی قالب توسط پارس تولز
  • ParsTools.Com
.CopyRight © 2010 - 2011 tourismproject Group , All Rights Reserved ©